2017-2018 BAHAR Dönemi Katkı Payı - Öğrenim Ücreti Ödemeleri ile İnternet Üzerinden Ders Kayıtları Hakkında

2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı Bahar dönemi, ÖĞRENCİ DERS KAYITLARI  14 Şubat 2018 Çarşamba günü saat 23.00 'e  kadar uzatılmıştır.

Danışman onayları (Ekle/Sil) 16 Şubat 2018 Cuma günü saat 12.00' de başlayıp 25 Şubat 2018' de sona erecektir.

Harç ödemeleri ve İnternet üzerinden ders kayıtları, hazırlıkları bitmiş birimlerimiz için aşağıdaki tabloda gösterilecektir. Ders Kayıtlarından önce bu duyurunun sonundaki “Öğrencilerimizin Dikkatine” başlıklı duyuruyu okumanız ve sizi ilgilendiren kısımları mutlaka dikkate almanız önerilir.

Öğrencilerimiz harç ödemelerini, belirtilen tarihlerden itibaren Türkiye Is Bankasi aracılığı (yurt içindeki her hangi bir şubesi, bankamatikler, internet şubesi, telefon şubesi) ile öğrenci numarasını beyan ederek ödeme yapabilirler.

** İkinci üniversite olarak (her iki üniversite de aktif öğrenciler) üniversitemize kayıtlanan veya eğitimi devam eden öğrencilerimizin harç borçlandırma işlemleri devam etmektedir. Bu kapsamdaki öğrencilerimizin ders kayıtlarını yapmadan önce harç borçlarını sorgulamaları ve varsa ödemelerini yaptıktan sonra kayıtlarını tamamlamaları önemle duyurulur. 

 

İnternet Üzerinden Ders Kayıtları Başlatılma ve Harç Ödeme Tarih/Zaman Aralıkları

Enstitü/Fakülte/Yüksekokul

DERS KAYITLARI

HARÇ ÖDEME

Başlangıç Tarihi

Saati

Başlangıç Tarihi

Fen Bilimleri Enstitüsü

07.02.2018 12.00 05.02.2018

Eğitim Bilimleri Enstitüsü

08.02.2018 09.00 05.02.2018

Sağlık Bilimleri Enstitüsü

06.02.2018 09.00 05.02.2018

Sosyal Bilimler Enstitüsü

08.02.2018 18.00 05.02.2018

Tıp Fakültesi

    05.02.2018

Eğitim Fakültesi

08.02.2018 10.00 05.02.2018

Fen Edebiyat Fakültesi

08.02.2018 14.00 05.02.2018

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

09.02.2018 09.30 05.02.2018
İlahiyat Fakültesi 07.02.2018 16.00 05.02.2018

Güzel Sanatlar Fakültesi

08.02.2018 16.00 05.02.2018

Mühendislik Mimarlık Fakültesi

09.02.2018 13.00 05.02.2018
Diş Hekimliği Fakültesi 09.02.2018 15.00 05.02.2018
İletişim Fakültesi 07.02.2018 23.00 05.02.2018

Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi

09.02.2018 13.00 05.02.2018

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu

07.02.2018 10.00 05.02.2018

Bolu Sağlık Yüksekokulu

07.02.2018 14.00 05.02.2018

Gerede Uygulamalaı Bilimler Y.O

07.02.2018 20.00 05.02.2018

Kemal Demir Fizik Tedavi ve Reh. Y.O

08.02.2018 19.00 05.02.2018
Bolu Turizm Isletmeciligi ve Otelcilik Y.O 09.02.2018 13.00 05.02.2018

Yabancı Diller Yüksekokulu

07.02.2018 21.00 05.02.2018

Bolu Meslek Yüksekokulu

07.02.2018 17.00 05.02.2018

Gerede Meslek Yüksekokulu

07.02.2018 07.00 05.02.2018

Mengen Meslek Yüksekokulu

05.02.2018 13.00 05.02.2018

Mudurnu Süreyya Astarcı Meslek Y.O.

07.02.2018 08.00 05.02.2018
Seben İzzet Baysal Meslek Y.O. 08.02.2018 21.00 05.02.2018
Mehmet Tanrıkulu Sağlık Hizmetleri Meslek Y.O. 07.02.2018 07.00 05.02.2018

Yeniçağa Yaşar Çelik Meslek Y.O

08.02.2018 16.30 05.02.2018

Farabi/Erasmus Öğrenciler

08.02.2018 13.30  

 

Öğrencilerimizin Dikkatine

Bilindiği üzere, eğitim öğretim dönemlerinde okutulacak seçmeli ve zorunlu dersler, bu dersler için açılan gruplar, dersleri ve açılan grupların her birini okutmakla görevlendirilen öğretim elemanları ile bu ders ve gruplara tanımlanan kontenjanlar ilgili bölüm başkanlığı tarafından belirlenmekte ve bölümdeki idari görevlilerce öğrenci bilgi sistemine işlenmektedir.

Bu nedenle, öğrencilerimizin dönem başındaki ders kayıtlarında karşılaştıkları problemler (kayıt sayfasında dersi görememe, grubu seçememe, hangi öğretim elemanının dersine kayıtlandığını anlayamama, kota nedeniyle kayıt yapamama, v.b.) için bölüm başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.

2017-2018 Bahar Döneminde ders kaydı yapmayacak öğrencilerimizin katkı payı veya öğrenim ücreti yatırmaları gerekmemektedir. Dönem ders kayıtları süresi içinde ders kaydı yapmadığı halde harç yatıran öğrencilerimizin yatırdıkları ücretler geri ödenemez.

Geçmiş dönemlere ait harç borcu olan öğrencilerimiz borçlarını varsa faizi ile birlikte ödedikten sonra ders kaydı yapabileceklerdir. Geriye yönelik borcu olduğu halde ders kaydı yapan öğrencilerimizin ders kayıtlarının geçersiz sayılacağı unutulmamalıdır.

Danışmanları tarafından onaylanmayan ders kayıtları geçersizdir. Bu bağlamda öğrencilerimizin kayıt devresi sonuna kadar mutlaka danışmanları ile iletişim halinde bulunmaları tavsiye olunur.

Gerek Bakanlar Kurulu mevcut harç ödemeleri mevzuatı kararı gereği, gerek üniversitemiz kayıt kabul yönetmelikleri gereği, ders kayıt devreleri sonunda ders kayıtlarını ve danışman onaylarını tamamlamamış öğrencilerimiz için mazeret kayıtları yapılmayacak ve bu durumdaki öğrencilerimiz "KAYIT YENİLEMEDİ" durumuna düşeceklerdir. Ders kayıtlarını yapmayan öğrencilerimizin söz konusu duruma düşmemeleri kayıt devresini titizlikle takip edip eksik kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.

Kayıt devresi sonunda;

Öğrenci Otomasyonundan ders kayıtlarınızı mutlaka kontrol ediniz. !

  • KAYITLANMAYAN DERS,
  • HATALI KAYITLANAN DERS,
  • DANIŞMAN ÖĞRETİM ELEMANI TARAFINDAN ONAYLANMAYAN DERS,
  • SİLİNMESİ GEREKEN DERS,
  • YERİNE SAYDIRILACAK DERS.

OLMASI DURUMUNDA VİZE SINAVLARINDAN ÖNCE HATALI DERS KAYITLARININ DÜZELTİLMESİ İÇİN BÖLÜM SEKRETERİNE MÜRACAAT EDİNİZ.

BÖLÜM VİZE SINAVLARI BAŞLADIKTAN SONRA YAPILACAK BAŞVURULAR HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, DERS DÜZELTME VE HATALI KAYITLANANLARIN MÜRACAATLARI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

Öğrencilerimize önemle duyurulur.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

 

 

Powered by Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2016